Powered by RND
PoddsändningarNäringslivDigitala influencer-podden

Digitala influencer-podden

Consid AB
Digitala influencer-podden
Senaste avsnittet

Tillgängliga avsnitt

5 resultat 339
  • 316. Sommarrepris | Soda Revolution | Rita & Paula, grundarna av hÄppi | Hälsa
    Två vänner från Helsingborg tar prebiotisk läsk från Los Angeles till Europa. Hör Rita och Paula, grundarna av hÄppi, berätta om vägen från poolkant till pitchmöten, varför naivitet blev deras styrka – och hur de bygger ett varumärke som Generation Z älskar.
    --------  
    51:15
  • 315. Sommarrepris | Jan Emanuel: Jag gjorde knegare av ligister | Jan Emanuel, entreprenör och tidigare riksdagsledamot | Drivkraft
    Entreprenören och före detta riksdagsledamoten Jan Emanuel gästar Digitala Influencerpodden för ett öppet samtal om klassresor, samhällsansvar, drivkrafter och entreprenörskap. En ärlig, utmanande och stundtals provocerande inblick i ett liv drivet av förändringsvilja och kompromisslöshet. 
    --------  
    1:25:14
  • 314. Från skandal till strategi | Hampus Knutsson, Kriskommunikationsspecialist och grundare av Wings PR | Digitala fotavtryck
    Hampus Knutsson, krisexpert och grundare av Wings PR, delar med sig av sin resa från politiken till PR-branschen och varför snabbhet, transparens och förberedelser är avgörande när krisen slår till. Ett avsnitt fyllt av insikter om kommunikation, digitala fotavtryck och ledarskap i stormens öga.
    --------  
    53:29
  • 313. Digital Diplomacy in Action | Ditte Bjerregaard, Deputy Tech Ambassador, Ministry of Foreign Affairs of Denmark | Ai vision
    Denmark's Acting Tech Ambassador, Ditte Bjerregaard, joins the podcast to discuss how the country is driving digital diplomacy, building bridges between technology and foreign policy, and why Europe must lead the way in AI and quantum development. A conversation about innovation, security, and international collaboration.
    --------  
    41:09
  • 312. BMW:s utmaning: att behålla känslan i en digital värld | Christian Porseby, kommunikations- och digitaliseringschef på BMW, norra europa | Framtidens bilköp
    ”Man köper inte en bil som man köper en telefon.” BMW står mitt i ett av bilvärldens största skiften. Men trots appar, konfiguratorer och AI har ingen lyckats göra bilköpet helt digitalt. Varför? I veckans avsnitt av Digitala Influencer-podden berättar Christian Porseby, Head of Communications & Digital på BMW Norra Europa, om kampen mellan teknik och känsla – och vad som krävs för att få en premiumkund att trycka på ”köp”.
    --------  
    1:03:18

Fler podcasts i Näringsliv

Om Digitala influencer-podden

Möt några av Sveriges främsta digitala influencers som på olika sätt dagligen driver digitaliseringen framåt på ett föredömligt sätt inom sina respektive områden i öppna, inspirerande samtal med Consids vd Peter Hellgren. Temat? Digitalisering.
Podcast-webbplats

Lyssna på Digitala influencer-podden, En rik historia och många andra poddar från världens alla hörn med radio.se-appen

Hämta den kostnadsfria radio.se-appen

  • Bokmärk stationer och podcasts
  • Strömma via Wi-Fi eller Bluetooth
  • Stödjer Carplay & Android Auto
  • Många andra appfunktioner
Sociala nätverk
v7.20.2 | © 2007-2025 radio.de GmbH
Generated: 7/10/2025 - 11:20:44 PM