När klicken minskar från alla plattformar blir Zero-click marketing mer relevant än någonsin vilket Björn, Martin och Micke pratar om i avsnitt 118 av Sökodden. De hinner även med ett snack om trackers för AI-sök och inlärningsperioden i Google Ads. Du lyssnar väl?
--------
45:57
--------
45:57
#117 The Empire Strikes Back
Innebär AI-Mode och AI-Overviews slutet för ChatGPT och andra AI-sökmotorer? Detta är en av frågorna som Björn, Oliva och Micke pratar om i avsnitt 117 av Sökpodden. De hinner även med ett snack om att annonsen är nya målgruppsinriktningen på Meta samt rankingfaktorer för AI-Overviews. Du lyssnar väl?
--------
42:27
--------
42:27
#116 Syntetiska sökord
Kommer nya funktion AI Max bli en flipp eller flopp i Google Ads? I avsnitt 116 av Sökpodden ger Maria, Sonlard och Micke sin syn på saken. De hinner även med ett snack om det går att annonsera lönsamt på Snapchat och den växande kritiken mot allt spam som dyker upp i AI Overviews. Du lyssnar väl?
--------
39:33
--------
39:33
#115 Pälskling
Vad kan vi förvänta oss ska hända när AI Overviews kommer till Sverige? Detta är ett av ämnena som Sanna, Riki och Micke snackar om vi avsnitt 115 av Sökpodden. De hinner även med att gräva i ett intressant beslut från konkurrensverket som rör Google Ads samt ett prat om SEO-innehåll 2025. Du lyssnar väl?
--------
45:49
--------
45:49
#114 10 år
10 år sedan första avsnittet av Sökpdden! Detta firar vi med speciella gäster där snacket både blir både tillbaka- och framåtblickande. Du lyssnar väl på #114 av Sökpodden?