Första sommarlovsavsnittet är här och Åsskar börjar, såklart, med att sjunga lite fel. Gabriel fortsätter med att prata om midsommar och midnattssol i Norrland, innan dom läser upp massor av lyssnarinlägg med text till gurkaglass-sången och om tekniska fel med omröstningen. Därefter blir det massor av skojiga skämt innan Gabriel läser upp stöttande kommentarer som lyssnarna skrivit till varandra.
Produceras av Frälsningsarmén
www.kylskåpsradion.se