Powered by RND

Ehandelsnack

Extend Marketing
Ehandelsnack
Senaste avsnittet

Tillgängliga avsnitt

5 resultat 85
  • KICKS Beauty Talks: Över 200 000 Medlemmar & Ger 120 % Merförsäljning | Carl-Johan Claesson
    Hur bygger man lojalitet bortom poäng och rabattkoder?I det här avsnittet av Ehandelssnack gästas Christofer Grafström och Sebastian Nilsson av CJ från Kicks; en pionjär inom community-driven lojalitet!Vi pratar om hur Kicks Beauty Talks har vuxit till över 200 000 medlemmar, hur det lett till en 120 % ökad försäljning och varför emotionell lojalitet är nyckeln till framtidens kundrelationer.CJ bjuder på insikter från sina 12 år inom CRM, lojalitetsprogram och community management samt förklarar varför han hellre pratar om "fans" än "kunder".🎧 Lyssna och lär hur Kicks arbetar med:CRM som strategisk tillväxtmotorSkillnaden mellan transaktionell och emotionell lojalitetVad som krävs för att bygga ett community som faktiskt levererar på sista radenMissa inte detta otroliga avsnitt!
    --------  
    1:17:30
  • Nära Konkurs med 25 Mkr i Förlust – Så Vände Flowlife till Lönsamhet & Tillväxt | Lucas Wasniewski
    Hur tar man sig ur en nära konkurs? Hör Lucas Wasniewski berätta om Flowlifes erfarenheter och lärdommar! I veckans avsnitt av Ehandelsnack gästas Christofer Grafström och Sebastian Nilsson av Lucas Wasniewski, vd och medgrundare av Flowlife – det svenska bolaget som gått från massagekuddar till att bli ett globalt varumärke inom Recovery Tech.Lucas delar med sig av Flowlifes tidiga dagar, turn-arounden efter 2022, och hur de jobbat med allt från atleter i världsklass till “worker-preneurs” som vill prestera bättre i vardagen. Vi pratar om branding, produktutveckling, internationell expansion – och varför återhämtning är framtidens konkurrensfördel.En inspirerande och transparent inblick i hur man bygger både bolag, varumärke – och ett hållbart entreprenörskap.Lyssna NU för att ta del av erfarenheter du inte hittar i en marknadsplan!
    --------  
    1:00:10
  • Från familjesalong till E-handelsraket | Andrea Olofsson från Hudoteket; om resan från 1981 till idag!
    Det började med mamma, en salong i Jönköping – och ett brinnande intresse för hudvård. Tillsammans med familjen - driver Andrea Olofsson idag ett av landets mest uppskattade e-handelskoncept inom beauty. Men hur gick det till?!I veckans avsnitt av Ehandelsnack gästas Christofer Grafström och Sebastian Nilsson av Andrea Olofsson, vd på Hudoteket. Hon tar oss med på en inspirerande resa som började redan 1981, när hennes mamma tog över en liten salong i Jönköping – och som idag har vuxit till en fullfjädrad skönhetsdestination med både fysisk butik och stark e-handel.Det är en otroligt fängslande och personlig historia - som inspirerar på alla sätt! Lyssna för att själv höra när Andrea generöst delar med sig av sina lärdomar, misstag och strategier – med humor, hjärta och massor av hands-on-insikter!🎧 Lyssna nu och bli inspirerad av en e-handelsresa utöver det vanliga!
    --------  
    53:54
  • E-handelsrådgivning som utmanar leverantörerna | Martin Zellman & Tobias Bergström | Commerce Mind
    Veckans avsnitt av Ehandelsnack gästas av två veteraner från e-handelsvärlden som tillsammans har skapat ett bolag, där de säger nej till kickbacks – och ja till oberoende rådgivning! Christofer Grafström och Sebastian Nilsson snackar med Martin Zellman och Tobias Bergström från CommerceMind, som guidar företag genom komplexa plattformsval, teknikskiften och digitala tillväxtresor. Vi pratar om varför många e-handlare väljer för dyra (och ibland fel) system, vad som egentligen krävs för att lyckas med ett plattformsbyte – och varför en snygg PowerPoint inte räcker! Det blir också djupdyk i Composable vs. monoliter, vanliga misstag i upphandlingar och hur CommerceMind fungerar som ett förlängt team på kundens sida.Oavsett om du står inför ett tekniskt vägval eller vill förstå hur man bygger framtidens e-handelsstack – missa inte detta!👉 Lyssna nu och få konkreta insikter att ta med till nästa projektbeslut!
    --------  
    1:12:35
  • E-handelsmaskinen BGA: 400 Mkr i smala nischer och expansion till 29 marknader | Björn Andersson
    Vad händer när man kombinerar kompromisslös entreprenörsanda med en nischad produkt, stenhård datadriven marknadsföring och en filosofi som bokstavligen heter KBK – Kör Bara Kör?I det här avsnittet av Ehandelsnack gästas Christofer Grafström och Sebastian Nilsson av Björn Andersson, grundare av BGA liksom han är en e-handelsmaskin som omsätter över 400 miljoner, säljer fotoramar i 29 länder och dessutom driver egen fabrik i Jämtland!Björn delar med sig av allt från hur han fortfarande själv sköter Google Ads i samtliga länder, till hur BGA lyckats skala upp genom extrem produktbredd, lokalanpassade sajter och ett benhårt fokus på kundresan, helt utan att tappa fart! Det blir konkreta insikter om expansion, automation, AI, och varför magkänsla ibland är viktigare än data.Detta avsnitt är helt enkelt ett måste för dig som vill växa internationellt, skala smart och vågar köra!👉 Lyssna nu där poddar finns – eller via ehandelsnack.se!
    --------  
    1:03:14

Fler podcasts i Näringsliv

Om Ehandelsnack

Hej och välkommen till Ehandelsnack! I den här podcasten kommer vi att diskutera allt som rör e-handel. Vi vill ta upp aktuella trender, nya teknologier och många andra ämnen. Vi kommer också bjuda in spännande gäster som delar med sig av sina erfarenheter och insikter från e-handelsbranschen. Vi tror att det här kommer att vara en värdefull resurs för alla som är intresserade av e-handel, från små företagare till etablerade e-handelsjättar. Så häng med oss när vi utforskar den spännande världen av e-handel i Ehandelsnack.
Podcast-webbplats

Lyssna på Ehandelsnack, Börslunch och många andra poddar från världens alla hörn med radio.se-appen

Hämta den kostnadsfria radio.se-appen

  • Bokmärk stationer och podcasts
  • Strömma via Wi-Fi eller Bluetooth
  • Stödjer Carplay & Android Auto
  • Många andra appfunktioner
Sociala nätverk
v7.23.11 | © 2007-2025 radio.de GmbH
Generated: 11/5/2025 - 5:56:50 PM