visst är det mysigt att gå till Savoy i Malmö och vräka i sig en SOS till lunch VARJE DAG, trots att man riskerar att dö vid 53 års ålder? Detta pratar vi massor om i dag, samt om missionären, som vi slår ett handfast slag för.
stöttar oss det gör du genom patreon.com/fyrameter
Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.